THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, April 1, 2011

Diary part ONE

When you expect things

Masa tengah menaip ni mood “panas” aku yang tengahari tadi dah cool down dah.
Aku dah cakap, korang takyah ahh nak nganjing (peril) aku baca buku la hape la. Last-last mesti korang dapat highest jugak! Aku dah buat experiment dah dari dulu. Study hard study smart mesti dapat result gempak kan. Dah la weh, takyah la nak riak sangat. Annoying tahu tak! Yee, setiap benda yang kau buat, memang orang tak leh nak lebih dari kau kan. Macam !@#$%^&*.

Mood pagi nanti tak leh spoil. Sebabnye nak balik. Hahaha. Apalah masalahnya semua orang takut dengan PA sendiri ni hah. Musykil aku. Sorry ‘mummy’ , saya tak leh nak ngelak la dari pakai seluar. Baju kurung semua dah packing , tinggal nak buang jahhh.nak saman, saman ahh. (apa lagi, gua call la apak gua) *hello bapak, bank-in duit nak bayar saman ni apak. Wakakaak.



0 comments: