THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, April 1, 2010

cuaca yang comel,,,


yes yes yes,
semalam dengan jayanya saya telah drive didalam hujan.
ulang balik , DALAM HUJAN!
ahh , kene bagitahu jugak bende ni.
sebab bukan semua org dapat pengalaman drive dalam hujann , it's a lifetime experience.
kalau tak cuba sekarang , nanti bila dah dapat lesen P mula la cuak sana sini bila kena drive dalam hujan.

nanti awak lalu highway eyh. takut dekat pekan kajang nanti banjir.
*angguk angguk
dalam hati ni 'haishh boleh ke aku pas waktu kat tol nanti , confirm ke keta ni tak mati dekat tol nanti'
ini semua mainan otak la , pengalaman orang lain tak akan sama dengan apa yang akan kita lalui.

1. well , keta dah berhenti waktu dekat tol.
2. bukak tingkap.
3. alamak! baru sedar yang tangan aku tak kan sampai dekat tempat touch n go.
4. terpaksalah keluarkan kepala dengan tangan sekali.
cuba byangkan sekarang macam mana aksi aku waktu tu.
it's like , orang belakang sila bawa bersabar ye!

so then awak dah boleh bawak dh. minggu depan saya masukkan nama awak dalam test ye.
dialog aku dalam keta senang je , cuma angguk angguk geleng geleng.

yeah , tunggu je la. sikit hari lagi confirm aku tak lekat kt rumah.
siapa-siapa yang nak dapat kan khidmat driver , sila-sila la calling.
nombornya 01* , err siapa yang nak komen jelah kat facebook atau myspace.
ngeee , ice ice bebeh mggu depan!

and btw, tengss eyh kino for the song ;p
really like it , next time nyanyi dengan suara skali please.
hahah!



2 comments:

:farhana ariffah: said...

aku nak kau bawak! :D
cepat cepat jadi driver aku! hahaha ;D

simaa D said...

ok jepp. tp ak takot kalo ak bwk ko , ak plak yg langgartembok. kne badi lggar tembok ko kott. hahha