THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, April 7, 2010

again?



haishh , uncle driving tu kan macam saje je nak test skill drift aku tau.
belum pun sampai tol , ni jantung ni dah DUP DAP DUP DAP dh.
tp kali ni tiada lagi aksi ganas macam sebelum ni.
well at least , aku tak me'langgar tembok' tol tu.
hehe ;'I

oh my , terlupa pulak.
semalam internet lembab gile macam siput ape ntah.
aku memamg dah lama dah buat experiment ni.
bunyi dah macam saintis je. no no no.

korang tengok tak berita?
haaa , tu la. siapa suruh tak tengok. kan korang dah terlepas benda-benda berharga cam ni,, *errr , berharga? duit ke?
oi oi , bukan duit la.
susah la nak explain kat korang ni.
faham-faham je la eyh. *pemalas kau simaa! :))

macam ni , semalam yang buat internet lembab tu pasal dekat indonesia sana kena gempa bumi.
kalau korang nak tau lagi , pergi la online berita harian ke kosmo ke metro ke ohartis ke, *dekat ohartis xde kott.
selalunya la , kalau internet lembab ni pasal bencana alam.
waktu gempa dekat chile tu pun internet lembab kan.*bkn cili kat dapur mak korang tu , tapi negara tu nama dia chile.



yeahh , tempat yang sesuai untuk berjudi. haha!


2 comments:

:farhana ariffah: said...

woi judi tak ajak aku. :'(
ngehngehngeh. ;p

simaa D said...

bkn tanak ajak doe.
takot kang ko balik rumah nangis-nangis sbb kalah dgn aku. hahah!