THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, March 3, 2010

kini engkau datang lagi

blog kali ni kita cerita psl feeling okei.
bukan feeling pasal cintan cintun ye.

excited tak kalau korang dapat jumpa balik teman sepermainan korang?
mesti la kan , lagi lagi kalo si dia tu member baik kita kn.

dulu-dulu kala waktu sekolah rendah , saya pernah ada member baik.
then , kitaorang tak dapat jmpa dah lepas stndrd 4 sbb member baik tu pindah.
skrg ni , mcm setiap tahun mesti teringatkan si member tu walaupun once.
nasib baik saya ada gmbar kelas waktu stndrd 3 dulu tuu

dipendekkan lagi cerita , tiba tiba satu hari ni saya dpt idea cmner nk cari dia.
dia sungguh ladies tau sekarang , dan still sangat cute lagi.
teringat pulak waktu dulu pegi rehat sama sama.
setiap hari dia bwk bekal nugget n air kotak mangga
kenapa x minum air mineral
ntah la. kt rumah pn dh biasa minum air manis ni*sambil kopek kopek kulit bibir
saya memang suka sibuk hal orang okei.
wey , nama adik beradik ko sume mula A pastu K kn
a'ah mmg la sbb dulu kiteorg dok ampang then pndah kajang
*haha , munasabah tak alasan yang dia bg?mcm tak kn.
tp angguk je la paham. biasalah budak lagi kan time tu.

oh , kalau la waktu tu saya dapat cakap dengan mak dia , mesti kitaorang still lg dpt cakap cakap.
tp tak pe la , setiap yg jadi tu mesti ada hikmah yg lg indan kan.

next time pula , saya akan cerita tentang sekolah sekolah saya.
n tengss sudi baca
out

0 comments: