THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, March 12, 2010

DUP DAP DUP DAP.
haishh , calm down simaa.
tak kan tgk dia on9 pn bole jd gini.
tuu la , we just dont know each other feeling.
oh for godsake , i really do love him.

JENG JENG JENG
mesti korang nak tau kan kan.
no , im not gonna tell you all.
harapan la korang nk tahuu.
korek la kalau korang nak tahu , for sure tak de sape yg nak korek.

ok , hari ni tiada berbuat ape ape *aishh. ayat tu betul ke?xpe hentamm.
mungkin esok maybe saya akan berbuat ape ape.
satu experiment yang telah saya jalankan *simaa, ayat xyah skema.
sebenarnya macam ni , korang rasa tido awal bagus ke untuk kesihatan bagi org yang mcm si simaa ni?

i dont think so.
sebabnya , disebabkan malam tadi dh terlalu mengantuk tahap gaban *baru belajar ayt tuhh
saya pn tidur awal , dalam pukul satu lebih pagi gitu larr. *walaupun tak seberapa awal bagi korang
then bagunnya pula pukul 12 tghari.
jom main math sikit.
itu bermakna saya dah tidur selama hampir 12 jam kan.
sedangkan remaja atau orang dewasa memerlukan tidur sekurang kurangnya 6-8 jam sehari.
dan tidur saya ni dinamakan TIDUR BERLEBIHAN
oh , tapi 12 jam ditolak dgn 30 minit yang mana saya bangun dan solat subuh kemudian tidur semula.

ok next pulak , waktu tidur yang saya selalu tidur betul betul adalah selepas solat subuh.
dan kemudiannya bangun pada pukul 12 thgari juga.
bermakna waktu tidur adalah dalam lingkungan 6-8 jam kan.
tidur juga tidak tidur secara berlebihan.

so , tidur selepas subuh adalah baik untuk kesihatan saya! haha
ingat ! kesihatan saya sahaja. korang buat expperiment tentang waktu tidur korang sendiri.
walaupun orang tua-tua kata 'rezeki tak masuk kalau tidur lepas subuh'
orang tua-tua juga selalu pesan 'bukak tingkap lepas solat subuh , rezeki banyak masuk'
so what , saya bukak tingkap tau lepas solat tuu. tp tingkap bilik je la ;`I
jadi , saya pilih untuk berpegang pada pesanan orang tua yang kedua:))

esok pula , saya akan cuba untuk buat experiment tidur yang lain.
just wait ok


im off~


0 comments: